Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Ανοικτή Επιστολή ενός Οργισμένου Δημότη......

Διαβάζοντας τις εξαγγελίες του νυν Δημάρχου Πειραιά κ. Φασούλα περί παραχώρησης εκτάσεως στον περιβάλλοντα χώρο του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (κοντά ή επί του Θεάτρου Δελφιναρίου - δε διευκρινίζεται επακριβώς) για την κατασκευή ενός κλειστού κολυμβητηρίου, κάθισα και σκέφτηκα για άλλη μια φορά τη μεγίστη ανικανότητα, αναποτελεσματικότητα και θρασυδειλία που μαστίζει τα πολιτικά πρόσωπα του τόπου μας.

Ίσως να πρόκειται απλά για μια προεκλογική υπόσχεση του κ. Φασούλα, ένα τέχνασμα πάνω στην απελπισία της τελευταίας στιγμής, ώστε να καλυφθεί η ανυπαρξία 3,5 ετών...

Πιθανόν ένα τέτοιο έργο (ακόμη και αν αποφασιστεί και δημοπρατηθεί) να μην περατωθεί ποτέ (ειδικότερα αν πρόκειται να "τσιμεντοποιηθούν" χώροι πρασίνου - εκ των ελαχίστων που υπάρχουν στην περιοχή και γενικότερα στον Πειραιά)... Ευελπιστώ πως σε μια τέτοια ακραία περίπτωση οι κάτοικοι και τα διάφορα σωματεία και οργανώσεις θα αντιδράσουν / η περίπτωση Βοτανικού (γήπεδο Παναθηναϊκού) πρέπει να αποτελέσει προπομπό παρομοίων διαμαρτυριών κατά των κρατικών αυθαιρεσιών και των συσχετιζόμενων με αυτές ιδιωτικών συμφερόντων στο μέλλον...

Ελάχιστα μέτρα μακριά από την περιοχή στην οποία ο Δήμαρχος εξήγγειλε το μεγαλεπήβολο έργο, στέκει αγέρωχο το γιαπί (κτίριο φάντασμα) Ζαχαρίου. Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πηγές στο διαδίκτυο, στο εν λόγω χώρο (βλέπε φωτογραφία) προϋπήρχε η Βίλα του Αλέξανδρου Ζαχαρίου, ο οποίος με διαθήκη του, το 1942, όριζε ότι σ' αυτήν μπορούν να διαμένουν άποροι καλλιτέχνες, ηθοποιοί και συγγραφείς. Τα έξοδα της λειτουργίας θα καλύπτονταν απ' την εκμετάλλευση πευκόφυτης έκτασης 418.000 τ. μ. στη θέση Πευκάκι του Λουτρακίου της Κορινθίας, που ανήκε πάλι στον ίδιο. Παράλληλα, ο διαθέτης άφηνε χρεόγραφα, 48.525 μετοχές της τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ και άλλων εταιριών, καταθέσεις στην Εθνική Τράπεζα, 220 και πλέον πίνακες ζωγραφικής (Γκύζη, Βολονάκη) μεγάλης αξίας, τιμαλφή, χρυσά και αργυρά νομίσματα, σειρές σπάνιων γραμματοσήμων, επιστημονικά συγγράμματα, σπάνια ελληνικά και ξένα βιβλία, έπιπλα παλιού Αθηναϊκού στιλ, γαλλικές και αγγλικές αντίκες κλπ. Απ' όλα αυτά, άλλα είπαν ότι εκποιήθηκαν, άλλα αγόρασε η Εθνική Τράπεζα, άλλα κάποιος αργυραμοιβός, ενώ τα περισσότερα εξαφανίστηκαν. Ένας πολύ μικρός αριθμός απ' τους πίνακες ζωγραφικής βρίσκεται στην Εθνική Πινακοθήκη. Τέλος, υπάρχει η πληροφορία ότι μεγάλος αριθμός πινάκων μεγάλης αξίας βρίσκονταν στα γραφεία της τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ, οι οποίοι πουλήθηκαν "πακέτο" στην "Καλτσεστρούτσι" μαζί μ' όλο το συγκρότημα. Επίσης, έγινε γνωστό ότι το 1974 έγινε εκποίηση χρεογράφων, χωρίς όμως την απαραίτητη έγκριση του υπουργείου Οικονομικών. Στα χρόνια της Χούντας κατατέθηκαν αγωγές στα πολιτικά Δικαστήρια απ' τους διαχειριστές του κληροδοτήματος εναντίον ιδιωτών για την καταπάτηση στην περιοχή του Λουτρακίου Κορινθίας, που αποτελούσαν μέρος της ακίνητης περιουσίας. Κατά περίεργο, όμως, τρόπο, οι εκπρόσωποι του Ιδρύματος Ζαχαρίου δεν αντέδρασαν. Πέρασαν τα 20 χρόνια που προβλέπει ο νόμος, ίσχυσε το δικαίωμα της ιδιοχρησίας κι έτσι η περιοχή άλλαξε ιδιοκτήτες. Η δε βίλα στη συμβολή των ακτών Δηλαβέρη και Κουμουνδούρου κατεδαφίστηκε επί Χούντας και στη θέση της επιχειρήθηκε η ανέγερση ενός κτιρίου (Πνευματικό Κέντρο το ονόμασαν) το οποίο ακόμη βρίσκεται από τότε στα μπετά.


Το εν λόγω κτίριο (μαζί με τον Πύργο στο λιμάνι του Πειραιά και το κτίριο της Ραλλείου στο Δημοτικό Θέατρο) αποτελούν τρια κτίρια ΝΤΡΟΠΗ για τον Πειραιά, αφού βρίσκονται στη θέση τους ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΑ εδώ και χρόνια, φωτεινοί σηματοδότες της ΟΛΙΚΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ όλων των ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ από την περίοδο της μεταπολίτευσης και μετά. Ουδείς Δήμαρχος αποφασίζει να καταπιαστεί ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ με αυτές τις τρεις "καυτές πατάτες", ίσως γιατι χρειάζονται ικανότητες και κότσια για να ξεδιαλύνεις τέτοιου είδους ζητήματα... Το θέμα είναι όμως ένα, όλοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος... και το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, έτος 2010 μ.Χ., είναι ΜΗΔΕΝ!

ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ - ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ...
Ανοίξτε τα ματάκια σας και διαβάστε καλά...
Τα "πρόβατα" που σας εκλέγουν ξυπνούν, με αργό ρυθμό, αλλά ξυπνούν...
Βέβαια τα ποσοστά "μωρών" που εκλέγουν κυβερνήσεις είναι ακόμη υψηλά, σε αναλογία με την γενικότερα αμορφωσιά και έλλειψη κουλτούρας ενός λαού που στα χαρτιά μονάχα είναι ευρωπαικός.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Αλήθεια έχετε αναρωτηθεί ποίος είναι ο τελευταίος Δήμαρχος που μνημονεύεται ακόμη στον Πειραιά από τους ίδιους τους Δημότες για το έργο του (το οποίο εν πολλοίς ήτο και καταστροφικό σε αρκετές περιπτώσεις);

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο Αριστείδης Σκυλίτσης...

ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ; Ίσως επειδή μέσα από τις καταστροφικές και συχνά αντιδημοκρατικές αποφάσεις του άφησε κάποιο ελάχιστο έργο;

ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΙΓΟ... ΑΛΛΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ...

Σας αρέσει ή όχι, αυτή είναι η αλήθεια...

Όποιος σκέφτεται σωστά και έχει μυαλό γνωρίζει πως οι αναπλάσεις επί αναπλάσεων πλατειών και πεζοδρόμων, τα επαν-εγκαίνια (ως επαν-εγκαίνιο ορίζεται η διαδικασία εγκαινίων ενός έργου που έχει ήδη εγκαινιαστεί κατά το παρελθόν) διαφόρων έργων, η προβολή δήθεν προσπαθειών ως μεγάλων έργων και κατορθωμάτων (π.χ. οι περίφημοι Ρομπο-Φοίνικες και η ανακύκλωση στο Δήμο), τα μεγαλεπήβολα έργα στα λόγια (Μετρό, Δρόμοι, Έργα Υποδομών) είναι απλά "κουτόχορτο"... τροφή για τα "πρόβατα" που ακόμη σας ψηφίζουν...

Ανοίξτε άλλη μια τα ματάκια σας και διαβάστε...
  1. ΛΥΣΤΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ / ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
  2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΧΩΡΟΥΣ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ
  3. ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΤΕ ΤΟΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
  4. ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
  5. ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
  6. ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
5 απλά αλλά δύσκολα "πραγματάκια" για να σας μνημονεύουν και εσάς μαζί με τον Σκυλίτση και όχι σαν "άλλον έναν κλέφτη και απατεώνα που πέρασε από το δημαρχιακό θώκο του Δήμου Πειραιά".

Μετά τιμής,

Ένας Δημότης με Α.Φ.Μ και πλήρη εκλογικά δικαιώματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: