Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Σιγά μην σκίσετε κανένα καλτσόν....

Και εκνευρίζεται η γυναίκα μου όταν γράφω΄με αυτό τον τρόπο, αλλά όταν ακούνε τα αυτάκια μου όλες αυτές τις ιστορίες, με πιάνει το ναυτικό μου και μετά βίας συγκρατιέμαι ώστε να μην κάνω τον Μπαμπινιώτη να κάνει αναθεώρηση στο τρομερό λεξικό του, προσθέτοντας καινούρια ειδική ορολογία της πιάτσας...

...Ξυπνήσανε τώρα λοιπόν και οι ΔΕΚΟ (καλά δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι και αυτοί ή όχι?) και εκεί που όλα καλά όλα ανθηρά, μόλις τους είπαν να περικόψουν από τα 60.000 εως 100.000 μέσου μισθού το χρόνο εξεγέρθηκαν...Σωπάτε καλέ!!! Λέτε να σας αφήνανε?...τι να πούμε και εμείς που είμαστε twentyfour-seven (ελληνιστι) στην απασχόληση με μέσο μισθό 23.000 (το έτος όχι το μήνα).Που να σκίσω τα ρημαδιασμένα πτυχία που έχω...Η ξαδέρφη μου στη ΔΕΗ είναι από 18 χρονών και πέρνει τα διπλάσια από εμένα....και όχι τίποτε άλλο ούτε τι είναι τι τριώνυμο δεν ξέρει.....τη  Kwh όμως την ξέρει φαρσί... ρε δουλευόμαστε και εγώ αλληλομουτζώνομαι με το γιό μου όσον αφορά την εκπαιδευτική θεωρία..........

Αφού όλα είναι προσχεδιασμένα....το σχέδιο όμως δεν έχω αποκρυπτογραφήσει τελείως....


Δηλαδή σας θυμίζω ένα στιγμιότυπο προ κάποιων ετών:


Δηλαδή τι λέει ο ποιητής?  Μήπως τα ακούσαμε αυτά και πρόσφατα? Τα πετρέλαια δεν θέλουν ή μήπως κανένα οικόπεδο στη πλατεία Συντάγματος?  Και λέτε να μην τα πάρουν ή θα πηγαίναμε εμείς να φτιάζαμε γεωτρύπανα και πλατφόρμες άντλησης? Και δεν είναι μόνο αυτά αλλά και άλλα πολλά...Το θέμα είναι που το πάνε το μαγαζί?  Και μην σας πιάνει η έκπληξη όλους μόλις γίνεται κάτι....όλοι στο σύστημα είναι...ποιο σύστημα όμως? Να μπω και εγώ ρε αδερφέ μπας φτιάξω τίποτα σε αυτό το αλλαλούμ της καταστροφολογίας που προκαλεί σε τόσους έκπληξη..

Και όλοι ψάχνουν νέους και άφθαρτους για να πολιτευτούν....σαν να μας λένε ότι όλοι αυτοί είναι φθαρμένοι....αλλά δεν είναι κακό γιατί εμείς τους ξαναβγάζουμε για εκπροσώπους .........γιατί δεν ξέρουμε άλλους..........γιατί για να βγείς βουλευτής θέλεις και τη τράπεζα της Αγγλίας από πίσω σου.....και που θα τα βρούμε εμεί ρε τα λεφτά?.....εδώ δεν τα βρίσκετε εσείς ......πάνε  εξαφανιστήκανε.......και καλά είσαι αγνός , αφθαρτός , έχεις και λίγα χρήματα,, θα σε βάλει κανείς στο ψηφοδέλτιο? Και μετά μιλάμε για οικογενειοκρατία ...... αφού δεν μας ξέρουν.....ενώ τους άλλους του ξέρουν λένε.....τι σκ..τά ξέρουν δεν μπορώ να καταλάβω αλλά τους βγάζουν στη εξουσία.....έχουν βλέπεις και την υποστήριξη των ΜΕΓΑΛΩΝ....ποιοι είναι αυτοί κυρία μου ?....θέλω και εγώ ο αφθαρτούλης....αντέχω τρία τέσσερα χρόνια αφθαρσίας.......λεφτά δεν έχω, γι'αυτό θέλω και ένα σπόνσορα....

Και αναλύουνε ...αναλύουνε .....ψάχνουνε ....ψάχνουνε ...και άκρη δεν βρίσκουν....και εξεγέρθηκαν τώρα και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ με το πολυνομοσχέδιο γιατί στις περιφέρειες τους θα τους πάρουν με τις λεμονόκουπες παραπονιούνται.....Να και άλλο ένα καλτσόν σκισμένο....εμ δεν ήξερες δεν ρώταγες....10.000 το μήνα συν, συν , συν δεν ξέρτω τι άλλα....αφήστε λιγο την αγροτική οικονομία να αναπτυχθεί .....ας πετάνε και πορτοκάλια ντομάτες κ.α......αφού δεν τα πουλάνε που δεν τα πουλάνε οι άνθρωποι να μην πάνε χαμένα....δεν είναι κακό ..βοηθήστε και εσείς λίγο.

Λοιπόν τι θέλουνε κύριε μου? Πέστε και σε εμάς να αποφασίσουμε να τα δώσουμε να μας αφήσουν ήσυχους...Αυτό δεν θέλετε και εσείς ή κάνω λάθος?  και έτσι γεννιούνται οι σωτήρες.....αλλά είπαμε θέλω και εγώ...αφήστε με και εμένα να σώσω λίγο την Ελλάδα να δώ πως είναι....το μισθό μου έδωσα , τα ρουχα μου έδωσα...στην εκκλησία δίνω ...στο δήμο δίνω, στις ΔΕΚΟ δίνω, στην εφορία δίνω....ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΔΩΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!!


........ένας άφθαρτος ως επι το πλείστον Νεοέλληνας στα προθυρα νευρικής κρίσης..

δεν τελείωσα ....θα τα ξαναπούμε......................

Δεν υπάρχουν σχόλια: