Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Πειραιάς - Πειραιώτες ...μια επικριτική προσέγγιση

Μία ενδιαφέρουσα προσέγγιση από τον ΜLP για ένα πρόβλημα του Πειραιά που καίειιιιιιιι!!!!!!!!!!!  (Ν.Χ.)
Κατά καιρούς, μέσα από το ελεύθερο βήμα που μου προσφέρει αυτό το blogspot, έχω εκφράσει τις αντιθέσεις μου, τις διαφωνίες και τις κατηγορίες μου ενάντια στο πολιτικό κατεστημένο του Δήμου Πειραιά, το οποίο - καλώς ή κακώς - αποτελεί μια μικρογραφία της ελληνικής κοινωνίας. Έχω εξαπολύσει δριμύτατους χαρακτηρισμούς ενάντια σε δημάρχους του παρελθόντος και τους συν αυτώ, ενάντια στον νυν Δήμαρχο και τους συν αυτώ ενώ πρόσφατα εξέφρασα και την έντονη αποδοκιμασία μου και τις επιφυλάξεις μου για τους 3 πιο προβεβλημένους υποψήφιους Δημάρχους Πειραιά στις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης. 

Πράγματι ο Πειραιάς είναι μια πόλη με χίλια μύρια προβλήματα, δε χωρά καμία αμφιβολία. Επίσης χωρίς αμφιβολία, τις τελευταίες δεκαετίες, σε θέσεις κλειδιά της τοπικής εξουσίας έχουν αναδειχθεί με την συναίνεση του πειραϊκού λαού, άνθρωποι οι οποίοι κρίνονται μωροί, ανίκανοι, τυχοδιώκτες, κλέφτες έως και εγκληματικά επικίνδυνοι.

Σήμερα όμως νιώθω την υποχρέωση να ασχοληθώ με ένα κομμάτι του Δήμου Πειραιά το οποίο έχω αφήσει στο απυρόβλητο... τους ίδιους τους πολίτες - κατοίκους του Δήμου Πειραιά (διευκρινίζω πολίτες και κάτοικοι που ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ή/και ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ στον εξωτικό Πειραιά)......
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: