Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

βρε που πήγαν τα λεφτά τελικά????????

Επειδή μου έρχεται να τα σπάσω όλα με αυτά που ακούω.....επειδή θα σκίσω τα πτυχία μου και θα τα κάψω.....επειδή μπορεί να είμαι κουτός και να μην καταλαβαίνω............επειδή τα βγάλαμε όλα στη φόρα και δεν έχομε τίποτα να κρύψομε για τα οικονομικά μας............επειδή  δεν καταλαβαίνω από ισολογισμούς, λόγω κουταμάρας ίσως.......
......επειδή ο ένας παραλαμβάνει καμμένη γη από τον άλλο χωρίς να ξέρουμε ποιος  π.....ης τελικά την έκαψε...........επειδή  μέσα στη κουταμάρα μου , ως Έλληνας είμαι παράλληλα πανέξυπνος............. επειδή το Πανεπιστήμιο Πειραιά και το Πανεπστήμιο Αθηνών βγάζει ακόμα αξιόλογα άτομα που κατραλαβαίνουν τις απορίες μου και τη κατάσταση......... επειδή το νέο δόγμα περί διαφάνειας θα μου σπάσει στο τέλος τα νεύρα............. μήπως κάποιος μπορεί να με βοηθήσει να βγάλω συμπέρασμα για τα λεφτά? Να μπορέσω να εξηγήσω και στους άλλους, που με ρωτάνε και είναι ίσως πιο κουτοί από εμένα.........

Δεν θέλω πολλά στοιχεία αλλά τα παρακάτω:

Έναρξη , σωτήριο έτος 1981
Χρονικό ορίζοντας στοιχείων 30 χρόνια, έως το 2010

Εκκρεμείς υποχρεώσεις δανείων τη 1-1- 1981 =?

και μετά για κάθε έτος τα παρακάτω ανά υπουργείο:
  • έσοδα =?
  • εθνικά έξοδα =? για:
                                                 - προσωπικό=?
                                                 - υλικά μέσα=?
                                                 - υπηρεσίες=?
  • ποσό που διατέθηκε για εξόφληση  δανείων=?
  • υπολειπόμενο ποσό δανείου στο τέλος του έτους=?
  • καινούρια επισυναπτόμενα δάνεια με αιτιολόγηση και μέσο επιτόκιο=? 
Χρειαζόμαστε τίποτε άλλο ? δεν νομίζω.....παρακαλώ διορθώστε με ............. είναι δύσκολο να μας τα πούνε τώρα πια? Σιγά τον πολυέλαιο....βούκινο γίναμε...........τα εν οίκο μη εν δήμω λέγανε ...... εμείς εφαρμόσαμε το , πάρτα στη μάπα πρώτα εν δήμω και μετά θα τα βρούμε ρε παιδί μου ...θα σου εξηγήσουμε και στον οίκο τι γίνεται...............

Μήπως είμαι παράλογος κυρία μου?
Πως να εξηγήσω στη γιαγιά μου που με ρωτάει για την κατάσταση?
Να της πω " άστα καμμένη γη παραλάβανε και τώρα τη ποτίζουνε"?
Και ποιός την έκαψε ?
Ο προηγούμενος που την παρέλαβε εξίσου καμμένη και δεν του έπιασε το πότισμα....... και είπε δε γα.....ται και έριξε μολότωφ......ή ο προ-προηγούμενος που την είδε και αυτός καμμένη και έκανε μια ΕΔΕ....για να ανακαλύψει ότι:      " το πρόβλημα είναι πολύπλοκο με κοινωνικές και πολιτικές προεκτάσεις , το οποίο για να διερευνηθεί σε βάθος θέλει μια στοχευμένη και  διεξοδική μελέτη , που να επιδείξει στο μέλλον τις ατυχείς συγκυρίες που εκδηλώθηκαν μέσα σε μία χαοτική προσπάθεια ολοκληρωτικής μελέτης του προβλήματος , ώστε να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τους αστάθμητους παράγοντες, που με καταλυτική συμπεριφορά, κατέστρεψαν την εφαρμογή των οικονομικών θεωρίών , που με τόσο κόπο και μελέτη εξέφρασαν οι στοχαστές του παρελθόντος  ώστε να ..............................." πουφ !!!!!!! μπάφιασα... Πιστεύω να  καταλάβατε τι θέλω να πω!!!!!!!

Και δεν φτάνει αυτό κυρία μου...... Έχουν έρθει τέσσερα, πέντε, δέκα τυπάκια?.....που έχουτν βγάλει μα....ες, 5.000 άτομα και καμμιά 200αριά συμβούλους που ασχολούνται με το ανωτέρω πρόβλημα εδώ και χρόνια......... ρε τι τους πληρώνουμε? Βάλτε εμένα manager με 10 άτομα από τα οικονομικά πανεπιστήμια μας να σας τα κάνω κολυμπηθρόξυλο όλα.........  να σας βρώ και πότε σάλιωνε το δάκτυλο του ο υπάλληλος που μετρούσε τα λεφτά από τα δάνεια.......  Αλλά είπαμε εμείς είμαστε ΚΟΥΤΟΙ!!!! ντεν καταλαβαίνει καρντιά μου!!!

Και όχι τίποτα άλλο ...αλλά τι να πω και στο γιο μου? Διάβαζε ρε του λέω μαθηματικά και φυσική να καταλάβεις τον κόσμο γύρω σου και μάθε ελληνικά να εκφράζεσαι με στοχευμένο λόγο..........και τι μου λέει ?   " Σιγά ρε πατέρα...πάρτο αλλιώς ..... εδώ καταρίπτετε θεωρίες ... πήρες πτυχίο μεταπτυχιακό, όπως και τα άλλα τυπάκια για να ανακαλύψεις ότι το πρόβλημα είναι ποικιλοτρόπως πολυσύνθετο και χρειάζεται μία ολοκληρωτική συστημική προσέγγιση για την ανάλυση των συνιστωσών του, ώστε μέσα από διεξοδική αναλυση να αποδείξεις κατι , δεν ξέρω τι τέλος πάντων , σύμφωνα με τις πα.....ιες που έγραψες παραπάνω........ αμάν ρε πατέρα !!!!....πιάσε μία φράπα τώρα για να της κάνω μια δικιά μου σοφιστικέ ανάλυση και πήγαινε να ψηφίσεις κιόλας, τον κατάλληλο, μπας και σώσω το μέλλον μου , όσο εγώ θα διαλογίζομαι σχετικά με τον εξωτικό και πολυσύνθετο χαρακτήρα της φραπεδιας........."  Κάγκελο εγώ !!!!!  Τι να πεις τώρα?? Και δεν έχω ένα μαδέρι να ανοίξω πρώτα το δικό μου κεφάλι και μετά το δικό του.................αλλά αν είναι να ανοίξω το κεφάλι μου , θα πρέπει να ανοιξω και καμια πεντακοσαριά ακόμα κεφάλια............

Τελικά όμως μπορείτε να με βοηθήσετε να καταλάβω και εγώ τι γίνεται με τα λεφτά?
Και μην ξεχνάτε ότι ο πιο επιτυχημένος οικονομικός manager είναι ένας υπουργός οικονομικών με τους επιτελείς του......καμμένο παραλαμβάνει , καμμένο παραδίδει ...και δεν τρέχει και κάστανο.....οι συγκυρίες βλέπετε........με τη μόνη διαφορά ότι αυτοί διαχιρίζονται ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ!!!!! ....και έχω δικαίωμα να ξέρω κάθε στιγμή τι γίνεται.....μα κάθε στιγμή....για να μην πούμε πάλι τι γινόταν στην αρχαιότητα .......που θα το πούμε αλλά όχι τώρα γιατί πιάστηκε το χέρι μου............



........ένας άφθαρτος ως επι το πλείστον Νεοέλληνας στα προθυρα νευρικής κρίσης...σε μία  integrated comprehensive approach   του προβλήματος!!!!!!!

1 σχόλιο:

MLP είπε...

A totally integrated comprehensive approach... ;)